NOVAskolen - Genialitet kan læres

Førskolen på NOVAskolen starter onsdag d. 15.04.2020 kl. 8.30

Billede af bogstavs klodserSå sker det, NOVAskolen genåbner onsdag d. 15. april kl. 8.30 – 13.30 for børn i Førskolen. Vi glæder os meget til byde jer og jeres børn velkommen, men desværre ikke som vi havde håbet, da vi skal overholde Sundhedsstyrelsens retningslinjer om at holde afstand.

I skal derfor møde i skolegården (indgang lige ud for fodgængerfeltet på Moldevej) – husk at holde afstand til andre min. 2 meter, I vil i skolegården blive budt velkommen af skoleleder John Risberg, og herefter bliver børnene inddelt i små grupper med en fast voksen, som de skal være sammen med hver dag i den kommende periode.

Desværre må forældre ikke komme ind på skolen, så I skal indtil videre både aflevere og hente jeres børn udenfor. Det betyder også, at I første dag ikke kan gå med jeres barn, når de skal indenfor på NOVAskolen.

Førskolen bliver noget anderledes end sædvanligt, da børnene skal være ude og modtage undervisning – derfor er det vigtigt, at de har tøj med, så de kan holde varmen en hel dag udenfor.

I den første tid på NOVAskolen vil jeres barn blive undervist i håndhygiejne og i Sundhedsstyrelsens retningslinjer om at beskytte dem selv og andre for smitte med Covid-19.

Covid-19 plakat

Det er ikke muligt at købe mad på skolen, derfor skal børnene selv medbringe madpakke og drikkedunk.

I vil løbende få informationer fra NOVAskolen og Førskolens personalet på AULA, hvis I ikke kan komme på AULA, er det vigtigt, at I straks kontakter NOVAskolen.

Indtil videre kan I se på NOVAskolens hjemmeside www.novaskolen.dk – men det er vigtigt, at I kommer på AULA.

Fast mødetid i Førskolen indtil 10. maj 2020: Hver dag kl. 8.30 – 13.30

Mette Andersen